Miksi alennukseni tai alennuskoodini ei toimi?
Sinun on oltava kirjautuneena nähdäksesi mahdollisen alennuksen. Monet alennuskoodit ovat henkilökohtaisia ja koskevat vain sitä asiakasprofiilia, jolle tarjous on lähetetty sähköpostitse tai tekstiviestillä*. Mikäli alennuskoodia ei aktivoida kassalla syöttämisen yhteydessä, se johtuu yleensä siitä, että tarjouksen ehdot eivät täyty, esimerkiksi alennus ei koske kyseistä tuotetta. Koodi voi myös olla liian vanha tai se ei koske sinun asiakasprofiiliasi. Voit tarkistaa alennuskoodin ehdot kirjautuessasi sisään kohdassa ”Tarjoukseni” tai kassalla syöttämäsi alennuskoodin jälkeen.
* Jos olet hyväksynyt uuden asiakastarjouksen, joka sinulle tarjottiin rekisteröityessäsi, se toimii hieman eri tavalla kuin muut tarjoukset. Sinulle ei lähetetä koodia sähköpostitse tai tekstiviestillä, eikä tarjous myöskään näy ”Tarjoukseni” -osiossa kirjautuessasi sisään. Tarjous lisätään automaattisesti kassalle ensimmäisen ostoksesi yhteydessä, jos alennus koskee ostoskoriin lisäämääsi tuotetta etkä ole vielä aktivoinut toista tarjousta. Uusi asiakastarjous koskee vain ensimmäistä ostostasi ja on sen jälkeen käytetty eikä sitä voi yhdistää muihin alennuskoodeihin. Näet tarjouksen ehdot rekisteröityessäsi, mutta löydät ne myös tuotteen tuotesivulta.