Kuinka palautan tuotteen?

Meillä on 30 päivän palautusoikeus (satunnaisia poikkeuksia on). Palautusprosessi vaihtelee riippuen siitä, miten ja millä kuljetusyhtiöllä tavara on toimitettu. Jos olet ostanut useita tavaroita, jotka on toimitettu eri tavoin, noudata alla olevia ohjeita kunkin paketin osalta. Muista säilyttää agentilta/kuljettajalta saamasi toimituskuitti, kunnes saat vahvistuksen, että olemme käsitelleet palautuksesi. Palautuksen käsittely kestää yleensä noin 2 viikkoa ennen kuin se on käsitelty meillä. Kun kun palautuksesi on käsitelty loppuun, saat sähköpostin, joka vahvistaa palautuksen ja antaa tietoa siitä, miten palautus hyvitetään.

Paketti toimitettu palvelupiste/pakettiautomaattiin - PostNord
Jos lähetysluettelossa on QR-koodi, skannaa QR-koodi tai mene osoitteeseen homeroom.fi/returns ja täytä lähetysluettelosta löytyvä palautuskoodi. Noudata sitten palautusohjeita. Jos lähetysluettelossasi ei ole palautuskoodia tai QR-koodia, noudata lähetysluettelossa olevia palautusohjeita. Jätä pakettisi haluamaasi PostNordin asiamieheen.

Pakettiautomaattiin toimitettu paketti - Posti
Jos lähetysluettelossa on QR-koodi, skannaa QR-koodi tai mene osoitteeseen homeroom.fi/returns ja täytä lähetysluettelosta löytyvä palautuskoodi. Noudata sitten palautusohjeita. Jos lähetysluettelossasi ei ole palautuskoodia tai QR-koodia, noudata lähetysluettelossa olevia palautusohjeita. Palauta Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen Helposti-koodin avulla. Tilaa palautuskoodi osoitteessa posti.fi/palautapaketti syöttämällä lähetystunnus (löydät lähetystunnuksen paketin päällä olevasta osoitetarrasta, tunnus alkaa numeroilla 0037). Palauta paketti mihin tahansa Postin automaattiin tai Postiin saamasi ohjeen mukaan. Voit myös palauttaa ilman Helposti-koodia Postin palvelupisteessä. Kiinnitä lähetyksen päälle meiltä saamasi palautustarra ja vie lähetys postiin.

Kotiinkuljetus - PostNord/Posti
Jos lähetysluettelossa on QR-koodi, skannaa QR-koodi tai mene osoitteeseen homeroom.fi/returns ja täytä lähetysluettelosta löytyvä palautuskoodi. Noudata sitten palautusohjeita. Jos lähetysluettelossasi ei ole palautuskoodia tai QR-koodia, noudata lähetysluettelossa olevia palautusohjeita. Palautusnouto tehdään Postin toimesta. Voit itse ottaa yhteyttä Postiin puhelimella 01005577 ja varata palautuskuljetuksen, asiakasnumeromme on 673284. Voit myös ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua varauksessasi. Älä unohda ilmoittaa tilausnumeroa ja mitä tavaroita haluat palauttaa. Palautus noudetaan kotiosoitteestasi. Postin kuljettaja soittaa sinulle sopivan noutoajankohdan päättämiseksi. Ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeellamme, jonka löydät täältä tai asiakaspalvelusivultamme kohdasta "Ota yhteyttä".

Lue lisää: Mitkä ovan palautusehdot?
Mitä teen jos minulta puuttuu palautuslomaketta tai palautustarra?
Mitä palauttaminen maksaa?