Voinko palauttaa tuotteita eri tilauksista samassa paketissa?

Jotta voimme varmistaa nopean ja tarkan palautuskäsittelyn, pyydämme, ettet lähetä palautuksia eri tilauksista samassa paketissa/palautuslähetyksessä. Ole hyvä ja lähetä palautukset erikseen liitteenä olevien palautusohjeiden mukaisesti.

Useimmat palautukset rekisteröidään verkossa palautussivumme kautta, ja jokaisella tilauksella on yksilöllinen palautuspaketin numero, joka rekisteröidään kuljetusyritykselle, joka käsittelee palautuksesi. Jos paketti valitettavasti katoaa matkalla takaisin meille, sinulle hyvitetään vain ne tuotteet, jotka on liitetty yhden tilauksen palautuspaketin numeroon, koska loput tuotteet eivät ole liitetty samaan palautuspaketin numeroon. Tunnistaminen ja takaisinmaksu voivat myös kestää kauemmin, ja virheenkäsittelyn riski on suurempi.

Jos päätät palauttaa useamman tilauksen tuotteita samassa paketissa/palautuslähetyksessä, huomioithan, että mahdolliset palautusmaksut veloitetaan erikseen jokaisesta pakettiin/palautuslähetykseen sisältyvästä tilauksesta.