Kuinka reklamoin tuotteen?
Ota yhteyttä meihin tämän reklamaatiolomakkeen kautta, jonka löydät täältä tai "Ota yhteyttä"-osiosta asiakaspalvelusivuillamme. Liitä mukaan 2-4 kuvaa vahingosta ja mahdollisesti vahingoittuneesta pakkauksesta, mieluiten eri kulmista otettuina. Kuvaile vika mahdollisimman yksityiskohtaisesti, milloin huomasit sen ja miten se ilmeni (jos tiedät tämän). Jos suurempi/painavaampi tuote toimitettiin näkyvällä kuljetusvauriolla, lue lisää täältä: Miten toimin jos tuote on vahingoittunut kuljetuksessa?
Asiakaspalvelu ottaa sinuun pian yhteyttä ehdottaakseen ratkaisua ongelman perusteella. Mahdollisia ratkaisuja voivat olla hinnanalennus, tuotteen palauttaminen meille, osan/huomattavan osan tuotteen vaihto tai harvinaisissa tapauksissa korjaus. Suosittelemme odottamaan ennen tuotteen palauttamista, kunnes olemme ottaneet sinuun yhteyttä.
Jos haluat palauttaa tuotteen suoraan ottamatta meihin yhteyttä, seuraa palautusohjeita. Nämä voivat vaihdella tuotteen/tilauksen tyypin mukaan. Joissain tapauksissa löydät palautusohjeet lähetyksen mukana olevasta lähetyslistasta. Joidenkin tuotteiden kohdalla lähetyslista ei kuitenkaan sisälly toimitukseen. Saat sen sijaan sähköpostin toimituksen jälkeen, ja siinä on linkki verkkopalautussivullemme. Jos lähetyslista puuttuu paketista etkä löydä sähköpostiviestiä, jossa on palautuslinkki, voit myös siirtyä palautussivullemme kirjautumalla Oma tili/Tilaukseni -osioon ja luoda palautuksen siellä. Muista ilmoittaa, että tuote on vahingoittunut, jotta reklamaatiota ei luokitella tavalliseksi palautukseksi.
Säilytä kuljetusyrityksen tai noutopisteen antama kuitti, kunnes saat meiltä vahvistuksen siitä, että reklamaatio on käsitelty. Käsittelyaika on normaalisti noin 2 viikkoa palautuspäivästä, mutta juhlapyhien tai sesonkiaikojen vuoksi se voi kestää hieman kauemmin.
Lue lisää siitä, mitkä säännöt koskevat reklamaatiota täältä: Mitkä ovat reklamaatioiden ehdot?