Mitä teen jos minulta puuttuu palautuslomaketta tai palautustarra?

Noudata palautusohjeita – ne vaihtelevat tilauksen/tuotteen tyypin mukaan. Monien tuotteiden osalta palautusohjeet löytyvät lähetyksesi mukana, mutta joidenkin tuotteiden kohdalla ne lähetetään sinulle sähköpostitse toimituksen jälkeen.

Palautuslomake on paperilomake, johon merkitset palautuksen syyn ja liität sen mukaan palautuslähetykseen. Jos rekisteröit palautuksesi verkossa palautussivumme kautta, palautuslomaketta ei tarvitse lähettää takaisin palautuksen mukana, koska palautuksen syy kirjataan tällöin suoraan verkossa. Jos palautustasi ei voida rekisteröidä verkossa ja sinulta puuttuu palautuslomake, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Palautukseen tarvitaan myös palautustarra, joka kiinnitetään paketin ulkopuolelle (eli tarra, jossa on palautusosoitteemme). Usein tämä palautustarra sisältyy lähetykseesi, mutta joissain tapauksissa se luodaan noutopisteessä/toimittajan toimesta, kun jätät palautuksen. Tämä kerrotaan palautusohjeissa. Jos palautusohjeiden mukaan sinun tulee itse kiinnittää palautustarra pakettiin ja sinulta puuttuu se, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Jos olet kadottanut palautusohjeesi, voit monissa tapauksissa luoda palautuksen kirjautumalla Omat sivut/Omat tilaukset-osioon ja seuraamalla siellä olevia ohjeita. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluun täällä. Muista ilmoittaa tilauksesi numero ja mitkä tuotteet haluat palauttaa.