Mitä teen jos minulta puuttuu palautuslomaketta tai palautustarra?
Palautuslomaketta on lappu, jonka lähetät mukana palautuksessasi ja jossa ilmoitat syyn tuotteen palauttamiselle. Tapauksissa, joissa palautusrekisteröinti tehdään verkossa homeroom.fi/returns kautta, sinun ei tarvitse lähettää mukana palautuslomaketta paketissasi, kun rekisteröit palautuksen syyn verkossa.
Palautustarra on osoitelappu, jonka kiinnität palautuksesi ulkopuolelle, jotta se voidaan lähettää takaisin meille.
Jos suurempi/painavampi tuote on toimitettu Postin kautta eikä siinä ole palautustarraa, voit itse ottaa yhteyttä Postiin puhelimitse numerossa 0200 77000 ja varata palautusnoudon. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua varauksesi kanssa.
Muissa toimituksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, jos sinulla ei ole palautuslomaketta/palautustarraa. Älä unohda mainita tilausnumeroa ja mitä tuotetta haluat palauttaa ottaessasi meihin yhteyttä.