Miten saan rahat takaisin palauttamistani tuotteista?

Riippuu siitä, minkä maksutavan olet valinnut. Lue alta eri maksutapoja koskevat käytännöt.​​

Osta nyt, maksa myöhemmin ​
Kun olet valinnut "Osta nyt, maksa myöhemmin” -laskun ja päätät palauttaa tuotteet, laskusi keskeytetään automaattisesti, kun jätät tuotteet noutopisteeseen. Sen jälkeen saat sähköpostin, jossa vahvistetaan, että keskeytämme laskusi, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksesi, joten sinun ei tarvitse maksaa, kun tuotteesi ovat matkalla takaisin meille. Palautussumma* vähennetään laskultasi, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.

Kuukausilasku/Osamaksutili​
Hyvitämme palautuksen summan*, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Saat palautusvahvistuksen sähköpostitse. Näet palautussumman, kun olet kirjautuneena sivuillemme, kohdassa " Laskut & maksut " tai laskullasi. ​Jos laskullasi tai osamaksutililläsi on plussaldoa, voit lukea lisää rahojen palauttamisesta täältä: Miten saan hyvityksen?

Luottokortti​
Palautussumma* hyvitetään luottokortillesi, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Saat palautusvahvistuksen sähköpostitse. Palautamme summan samalle luottokortille, jota käytit tilauksen maksamiseen. Kun olet saanut palautusvahvistuksen sähköpostitse, saat rahat takaisin kortillesi 3-5 arkipäivän kuluessa​.

* Jos olet palauttanut osan tilauksestasi, hyvitämme palauttamiesi tavaroiden hinnan, mutta emme palauta toimituskuluja tai lisäpalveluita, sillä ne ovat samat riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta olet tilannut. Jos olet palauttanut koko tilauksesi, hyvitämme koko summan lukuun ottamatta valitsemiasi lisäpalveluja, esimerkiksi pikatoimitusta tai noutoa. Sinulta veloitetaan palautusmaksut palautettua pakettia kohden, ja summa vähennetään palautuksestasi. Reklamaatioita tai väärää toimitusta koskevat palautukset ovat maksuttomia.

Palautuksen käsittely kestää yleensä noin 2 viikkoa. Voit lukea lisää palautuskuluista täältä: Mitä palauttaminen maksaa?