Miten alennus toimii vaihdon ja palautuksen yhteydessä?

Vaihda saman tuotteen toiseen kokoon tai väriin:
Jos lähetysluettelossasi on ohjeet palautusten rekisteröintiin verkossa osoitteessa homeroom.fi/returns, voit vaihtaa tuotteen uuteen kokoon palautuksia rekisteröidessäsi, jos kokoa on varastossa. Vaihtotuote saa tällöin automaattisesti saman alennuksen kuin palauttamasi tuote. Jos lähetysluettelosta puuttuu nämä tiedot tai jos haluat vaihtaa toiseen väriin, voit palauttaa tuotteesi ja tehdä uuden tilauksen nettisivujemme kautta. Jos sait alennusta alkuperäisestä tuotteesta, asiakaspalvelu voi korjata uuden tuotteen alennuksen jälkikäteen. Kun olet vastaanottanut uuden tuotteen ja päättänyt pitää sen, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse, niin autamme sinua tässä. Emme korjaa alennuksia ennen sitä.

Vaihto täysin eri tuotteeseen:
Emme korjaa alennuksia vaihtaessasi täysin eri tuotteeseen, alennus on silloin käytetty.

Tuotteen palautus, joka esimerkiksi sisältyi "Osta 3, maksa 2" -tarjoukseen:
Jotkin alennukset jaetaan prosentuaalisesti kaikkiin tarjoukseen kuuluviin tuotteisiin tilauksessasi, kuten esimerkiksi "Osta 3 maksa 2". Palautuksen yhteydessä saat takaisin sen hinnan, jonka maksoit palautetusta tuotteesta, näet tuotteen hinnan toimitusvahvistuksessasi. Jäljellä olevien tuotteiden alennuksia ei muuteta palautuksen yhteydessä, eli palautetun tuotteen alennus ei siirry toiseen tuotteeseen, jonka olet valinnut pitää.